۱۳ روش از تکنیک های بازاریابی حضوری
نوشته شده توسط : worldmarketing

۱ _یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های بازاریابی حضوری این است که فروشندگان باید بدانند چگونه این کلمه را به مشتری منتقل کنند. اما سعی کنید مکالمه را به سمتی که می خواهید هدایت کنید.

۲_یکی دیگر از تکنیک های بازاریابی چهره به چهره، گفتن داستان های فروش موفق است. سعی کنید داستان های فروش هیجان انگیزی را تعریف کنید.

۳_آیا همیشه به کار خود فکر می کنید؟ نسبت به کار خود اشتیاق داشته باشید. در مقابل مشتری قوی و با شور و اشتیاق در مورد محصول خود صحبت کنید. اگر نمی توانید و به محصول خود علاقه ندارید، به ملاقات مشتری نروید. اگر انگیزه کافی برای قرار ملاقات ندارید، به سمینارها یا خواندن کتاب های انگیزشی علاقه مند شوید. علاقه به کار.

۴_بگذارید مشتری صحبت کند. بدون وقفه صحبت نکنید و مشتری را اذیت نکنید، بگذارید مشتری خودش صحبت کند و صبر کنید تا مشتری تمام شود. یادتان باشد وسط حرف مشتری نپرید.

۵_قبل از رفتن به جلسه فروش حضوری، صحبت هایی که قرار است در این قرار رد و بدل شود را یادداشت کنید و قبل از رفتن متنی را که می خواهید ارائه دهید بخوانید و تمرین کنید. خودتان را جای مشتری بگذارید و بررسی کنید اگر جای مشتری فرضی بودید از خودتان خرید می کردید؟

۶_اگر برای رفتن به جلسه حضوری استرس دارید، حتما با یکی از کارمندان شرکت بازی کنید. یک نفر را انتخاب کنید و شروع به فروش بازی کنید. این تمرین خوبی است که هم گفتگوی خود را قوی تر بیان کنید و هم استرس خود را در حضور مشتری کاهش دهید.

۷_مشتری را به عنوان دوست خود در نظر بگیرید. رسمی و جدی نباشید و مانند فردی که عصا را قورت داده رفتار نکنید، خیالتان راحت باشد تا مشتری با شما احساس راحتی کند. جلسه را بسنجید و در صورت صلاح دید با مشتری شوخی های مناسب انجام دهید.

۸_اگر حافظه شما کم است، حتما یادداشت برداری کنید. مزایای یادداشت برداری: بیشتر روی جلسه تمرکز می کنید. تو بهتر گوش کن این نشان دهنده اهمیتی است که شما برای مشتری قائل هستید.

۹_مشتری را در تاریکی نگه ندارید. زمانی هست که شما از ته دل می خواهید محصول خود را بفروشید، اما گاهی مجبور می شوید مشتری را مجبور کنید.

۱۰_به روز باشید و تغییرات مشتری را متوجه شوید. اطلاعات عمومی خود را به روز نگه دارید و ظاهر و مکالمه مشتری را به خاطر بسپارید. دفعه بعد که به دفتر مشتری رفتید، اگر مشتری دستش شکسته است، این موضوع را مطرح کنید تا مشتری بداند که شما به او اهمیت می دهید.

۱۱_مثال بزنید: اگر خدمات مشابهی را در پروژه دیگری ارائه کرده اید و مشتری را راضی کرده اید، به مشتری فعلی بگویید یا اگر شرکت دیگری در صنعت مشتری فعلی از همان دستگاه ها یا خدمات استفاده می کند، عکس یا فیلمی را به او نشان دهید. مثالی از مکالمه با شرکتی بدهید که در مورد خدمات یا محصولات ما شک دارد: این شرکت نیز در مورد محصولات ما شک داشت اما محصول را امتحان کرد و به نتیجه رسید. مثال زدن یکی از قدرتمندترین سلاح های شماست.

۱۲_قرار ملاقات دوم را بگذار اگر در جلسه اول (نه) چیزی شنیده اید. اما اگر مردد یا مشتاق است، قرار بعدی را بگذارید.

۱۳_بهترین سیاست در فروش، گفتن حقیقت است. در مورد ویژگی های محصول خود که واقعا وجود دارد بگویید. اگر ویژگی های یک دروغ را به مشتری بگویید و او بعداً متوجه این دروغ شود، دیگر نمی تواند به شما و محصولات شما اعتماد کند.





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: